WYSYŁKA TOWARU

Zakupiony towar wysyłamy na trzy różne sposoby:
- za pośrednictwem POCZTY POLSKIEJ - usługa Paczka+;
- za pośrednictwem paczkomatów INPOST;
- za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.
Koszty przesyłek są zróżnicowane w zależności od firmy oraz od wielkości gabarytowej zakupionych sumarycznie produktów.
Zakupy powyżej 200 zł premiowane są darmowym kosztem przesyłki. Koszt takiej przesyłki pokrywa sprzedający.
Zakupiony towar można również odebrać osobiście w siedzibie sklepu w określonych godzinach pracy.

W przypadku wyboru formy płatności elektronicznej za pośrednictwem firmy BlueMedia, płatność powinna być dokonana w ciągu 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Link dotyczący płatności klient otrzyma w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.

W przypadku wyboru formy płatności za pobraniem, płatność powinna być dokonana dostawcy w trakcie odbierania towaru.
 

Dostawy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD
 
Dostawy odbywają się w dniach roboczych, w  godzinach funkcjonowania firm kurierskich, głównie 9:00 - 17:00.
Prosimy o podanie adresu dostawy + koniecznie numer telefonu, pod którym możliwy będzie odbiór we wskazanych wyżej godzinach.
W przypadku braku możliwości odbioru towaru w wyżej wymienionych godzinach, prosimy o wybranie dostawy za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Każdy klient może sprawdzić status przesyłki krajowej:

http://www.dpd.com.pl/

Przy przesyłkach za pobraniem wskazane jest posiadanie odliczonej kwoty - kurier nie jest zobowiązany do posiadania przy sobie gotówki.
Nie realizujemy wysyłek za pobraniem z możliwością zapłaty kartą kurierowi.
 

Klient wybierający metodę  dostawy Kurier DPD otrzymuje maila o zbliżającym się terminie dostawy wraz z numerem telefonu do kuriera.

UWAGA!

Klient który chce zmienić datę lub adres dostawy dokonuje tego samodzielnie za pośrednictwem strony: https://mojapaczka.dpd.com.pl/login

Dostawy za pośrednictwem Poczty Polskiej
 
Dostawy odbywają się w dniach roboczych, w godzinach pracy placówki oddawczej dla adresu odbiorcy.
W przypadku braku odbioru w danym dniu pod wskazanym adresem, pozostawione będzie awizo, a przesyłka będzie do odebrania w przeciągu 7 dni w lokalnym urzędzie pocztowym.

Każdy klient może sprawdzić status przesyłki krajowej:

http://www.poczta-polska.pl/

Dostawy za pośrednictwem Paczkomaty In Post

Przy zakupach w sklepie internetowym podaj swój numer telefonu i adres e-mail oraz wybierz najwygodniejszy Paczkomat.

W momencie dostarczenia przesyłki do Twojego Paczkomatu otrzymasz od nas powiadomienie z kodem odbioru (6 cyfr). Zachowaj je, by móc odebrać paczkę!

Podejdź do Paczkomatu i podaj na ekranie swój numer telefonu oraz kod odbioru. Po chwili otworzy się skrytka z Twoją paczką. Na odbiór masz 2 dni od otrzymania powiadomienia. Jeśli nie masz czasu, poproś kogoś zaufanego, by zrobił to za Ciebie!

https://paczkomaty.pl

ATTENTION!

We kindly inform that our online shop store.attractive.pl realizes orders and delivers goods only in Poland.

If you live outside Poland, please check if there is possibility to buy our products in your country. If not please ask us about possibility to buy it.